Shop Mobile More Submit  Join Login
IRONY by shinyscyther IRONY by shinyscyther
Irony... beetwen a profesion... and a nick name XD

Ironia, entre una profesion.... y un nick XD
Add a Comment:
 
:icontheflamingpickle:
TheFlamingPickle Featured By Owner Dec 29, 2011
lol
Reply
:iconooooooooshiny:
ooooooooshiny Featured By Owner May 28, 2011   General Artist
more irony scyther has large wings but cant fly but a duduo with NO wings can
Reply
:iconshinyscyther:
shinyscyther Featured By Owner May 29, 2011  Professional Digital Artist
Thats so sad ;________;
Reply
:iconooooooooshiny:
ooooooooshiny Featured By Owner May 29, 2011   General Artist
thnx 4 the sympathy, but it's just a play on words
Reply
:iconflamepick:
FlamePick Featured By Owner May 3, 2011  Student Traditional Artist
YOu Can Cover The Tip of your Scythes On ink Or In Colored Powder
:iconisaydanceplz:
Reply
:icontheredthor:
TheRedThor Featured By Owner Feb 13, 2011
A very funny picture.
Reply
:iconsentan40:
sentan40 Featured By Owner Feb 12, 2011
i don't get it
Reply
:iconemiipokemonmaster14:
Emiipokemonmaster14 Featured By Owner Nov 3, 2010  Hobbyist General Artist
lol
Reply
:iconharukun216:
harukun216 Featured By Owner Jun 18, 2010
Pobre xDD;
Reply
:iconnerdy-two-shoes:
Nerdy-two-shoes Featured By Owner Apr 13, 2010
Where is the irony bit?

Funny picture, but I don't see how it's ironic.
Reply
:iconshinyscyther:
shinyscyther Featured By Owner Apr 13, 2010  Professional Digital Artist
mi nick? the fact that i draw?
Reply
:iconnerdy-two-shoes:
Nerdy-two-shoes Featured By Owner Apr 14, 2010
I see. :)
Reply
:iconwuppiestar:
wuppiestar Featured By Owner Mar 1, 2010  Hobbyist General Artist
XD Ahahaha, that's so funny!
Reply
:iconflamerxmagofire:
FlamerXMagofire Featured By Owner Nov 6, 2009
Ja, ja! Buenisimo! ... Yo creia que entintaba sus cuchillas...
Ha, ha! Cool! I though it inked its blades...
Reply
:iconvladplasmes:
vladplasmes Featured By Owner Nov 5, 2009   General Artist
...i dont get it...
Reply
:iconshinyscyther:
shinyscyther Featured By Owner Nov 5, 2009  Professional Digital Artist
read my nick, and, wath i do, is draw XD
Reply
:iconvladplasmes:
vladplasmes Featured By Owner Nov 5, 2009   General Artist
...oh i think i got it now! your an artist but your (possible) favote caracter/caracter your named after cant draw. correct?
Reply
:iconshinyscyther:
shinyscyther Featured By Owner Nov 5, 2009  Professional Digital Artist
yep, that is a scyther, a shiny sycther XD
Reply
:iconvladplasmes:
vladplasmes Featured By Owner Nov 5, 2009   General Artist
lol ok...now i dunno how i didnt get it! =|
Reply
:iconpokeartkid:
PokeartKid Featured By Owner Oct 18, 2009  Hobbyist Digital Artist
don't you use the computer :?
Reply
:iconshinyscyther:
shinyscyther Featured By Owner Oct 18, 2009  Professional Digital Artist
yeah, to finish the work, i always draw all in paper first
Reply
:iconayyu-arku:
Ayyu-Arku Featured By Owner Oct 2, 2009  Hobbyist Writer
There's always carving.
Reply
:iconiwilltank:
iwilltank Featured By Owner Aug 29, 2009
i dont get it
Reply
:iconshinyscyther:
shinyscyther Featured By Owner Aug 30, 2009  Professional Digital Artist
my nickname?
Reply
:iconkitteycat1010:
KitteyCat1010 Featured By Owner Aug 27, 2009   Writer
oh oh oh! He could always dip the tip of his blade in ink and draw! *shot for pointing out the obvious* LOL
Reply
:iconajgirl:
AJgirl Featured By Owner Jul 9, 2009
:lmao: lol awww that's such a bummer lol =P
Reply
:iconvasanoja:
vasanoja Featured By Owner Jul 6, 2009  Hobbyist
LOL xD
Reply
:iconbrian12:
Brian12 Featured By Owner Jun 8, 2009  Hobbyist General Artist
Fortunately,he gets pincers as a Scizor to be able to grab things!!
Reply
:iconimawsum:
Imawsum Featured By Owner May 5, 2009
Scyther:*looks up at the t.v.*

T.V.: Hello, and welcom to Kyle Ko's sushi bar. Here we serve fish like the Sea Bass, Red Snapper, and the Gerabaldi. Yes, yes, they all look very apitizing, but really, they taste terrible. We also offer exclusive entertainment. And now, we are curently hiering.
Reply
:iconkero-no-twilight:
kero-no-twilight Featured By Owner Apr 17, 2009  Hobbyist General Artist
hahaha xD luv it.
Reply
:iconshinyscyther:
shinyscyther Featured By Owner Apr 18, 2009  Professional Digital Artist
=3
Reply
:iconkero-no-twilight:
kero-no-twilight Featured By Owner Apr 18, 2009  Hobbyist General Artist
"=3"


o__o
qué pasó Scy? XD no sé si es la primera vez que veo una respuesta del tipo "=3" XD


me sorprendió D:
Reply
:iconshinyscyther:
shinyscyther Featured By Owner Apr 18, 2009  Professional Digital Artist
No puedo responder con un =3 ????

Que en este mundo globalizado ya no hay espacio para los precursores de un futuro diferente en el que uno se dara la mano y dira "IGUALTRES", y el mundo, sera como imagino Lennon, una hermandad entre todos los hombres?

Esto ya te sono mas normal, no? XD
Reply
:iconkero-no-twilight:
kero-no-twilight Featured By Owner Apr 19, 2009  Hobbyist General Artist
:3
si.

ése es el scyther que yo conozco 8D
Reply
:iconmrmannson:
MrMannson Featured By Owner Apr 14, 2009
capaz.. mojando las pinzas en tinta china y usandolas como pluma... (?
Reply
:iconshinyscyther:
shinyscyther Featured By Owner Apr 14, 2009  Professional Digital Artist
si, si, lo pense, pero si tiene el mismo pulso que tengo yo, esta hasta las bolas XD
Reply
:iconumbrakoopa:
Umbrakoopa Featured By Owner Apr 12, 2009
It's hard being a Scyther these days.
Reply
:iconshinyscyther:
shinyscyther Featured By Owner Apr 12, 2009  Professional Digital Artist
yep....

XD
Reply
:icontankard-of-ale:
Tankard-Of-Ale Featured By Owner Apr 12, 2009
Oh man.. This is great.
Reply
:iconparticlesoup:
ParticleSoup Featured By Owner Apr 6, 2009  Hobbyist General Artist
aww no fingers! XD
Reply
:iconflygon4861:
Flygon4861 Featured By Owner Apr 6, 2009
About time someone friggin' drew this, haha.

"Steady, now... hopefully it won't drop this time..."
Reply
:iconbudlink:
budlink Featured By Owner Apr 6, 2009
Lol
Reply
:icong-fauxpokemon:
G-FauxPokemon Featured By Owner Apr 5, 2009
:lol: poor scythers are well equipped for drawing are they? Great job on this hehe.
Reply
:iconscytehscyther:
ScyTehScyther Featured By Owner Apr 5, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Aww poor Scyther XD I feel his pain ;D
Reply
:iconleandrorock07:
leandrorock07 Featured By Owner Apr 4, 2009  Hobbyist Traditional Artist
jajaja XDDD muy bueno ^^

creo que le seria mas facil dibujar con las patas XD
Reply
:iconandrewmedia:
AndrewMedia Featured By Owner Apr 4, 2009
Poor Scyther. Bound to the never-ending failures in the "Rock, Paper, Scissors" of life.
Reply
:iconlunatico22:
Lunatico22 Featured By Owner Apr 4, 2009
Siempre me pregunte por que no hiciste un Scyther con lentes de Kamina
Reply
:iconshinyscyther:
shinyscyther Featured By Owner Apr 4, 2009  Professional Digital Artist
Por que.... no se XD
Reply
:iconlunatico22:
Lunatico22 Featured By Owner Apr 6, 2009
es que digo, en algun momento lo tuviste que flashear por eso no entiendo por q no lo dibujaste xD
Reply
:iconlatinoman:
latinoman Featured By Owner Apr 4, 2009  Student Photographer
lmfao siccors beats paper my ass XD thats why explosion is the best choice haha creative
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 4, 2009
Image Size
239 KB
Resolution
791×657
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,314
Favourites
125 (who?)
Comments
65
Downloads
63

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×